Bliv kontorassistent hos Brix Design A/S og vær en del af et dynamisk team

Profilbillede
dato

Vi søger en frisk og dygtig kontorassistent, som kan indgå i et engageret og energisk team.

Du vil blive beskæftiget med følgende alsidige arbejdsområder:
Assistance vedr. modtagelse og ekspedition af ordrer, fakturering, bogføring (primært indbetalinger), telefonomstilling mv. 
Desuden assistance med diverse andre salgsopgaver og forefaldende administrative opgaver mv.

Vi forventer, at du brænder for det, som du laver, og at du har erfaring inden for handel/salg.
Det er vigtigt, at du er god til engelsk (og gerne svensk, norsk og tysk) i skrift og tale.
IT-kendskab forudsættes. Vi anvender Microsofts Office-pakke samt Dynamics ERP. Normal arbejdstid: 37 timer pr. uge.

Løn efter kvalifikationer. Din bopæl skal være i rimelig afstand til firmaet.
Ansøgningsfrist: 1. oktober 2024.
 
Er du interesseret, så send en skriftlig ansøgning til:

Brix Design A/S
Att.: Joachim Brix-Hansen
Ved Havnen 8
4780 Stege
job@brixdesign.com

Brix Design A/S udvikler, producerer og markedsfører innovative husholdnings- og designartikler. En væsentlig del af omsætningen kommer fra eksport af vores egne BRIX produkter. I flere lande forhandler vi desuden de udenlandske produktserier OXO, ION8 mv.
Vinder af Erhvervsprisen 2019 i Vordingborg kommune.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vordingborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

BRIX DESIGN A/S, Ved Havnen, 4780 Stege

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-10-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6113393

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet